When love
falls down
you are the only one i need
stay close
Muhmah Mieyah;
Leave something before you go.
Loud shoutouts, for celyn (: Follow rawrcelyn on Twitter
Celyn says hello.

Prettey, feel and touch.

mimimomo,
iwasborn 1995, August 1st.
Celyn Lim, name of this girl.
I heart Justin Bieber,
I heart Spongebob,
andofcoursehimtoo.
with loves;

Link
Thursday, December 30, 2010 @ 6:32 PM
This is life
To crazy, you can be like me.
Well, this will be the last post for 2010, today's date is 3oth, December.

A year really pass so fast, SO FAST. I mean it.
Lets emo then.

In 2010,
You see friends, those are real, and those are not.
Realized human can really change so fast.
Tried to get back her or him like last time, when both of you are so damn like twins. (?)
But now? Try think, are they still so close? No, the answer is no.
Still a sad case, cause i miss her, her and her so much, old times.


Luckily i still have you all, HENGDAIS ;) And 3yiS one, love you all.

Now i'm like this :x


You've find out most people are lonely. LONELY INDEED.
Facebooking and twitting? Hah, this is silly.
Behind the laughings you'll find emptiness in your mind, you're just blending in.
Humans are complicated; Girls are problems; Boys are.. Hmm ): makesmesad.

readthequotes.
Independent and strong, brave.
For a girl? This is hard, so hard. What'd you felt? Hi, lonely.


And apologies, I really had to say sorry for someone(s).
I appreciate the goods that you gave, it's really nice, so nice.
Unfortunately the Cupid fools around me everytime, I'm so bad ): I hurt people.
sorry i didnt mean it, slap me please.


And you, I'm quite surprised when you posted that status a few days ago.
I hope it's not real, cz i hate my feelings for you, sigh, you're the one who made me cry the most :x I dont wish to believe my heart, those had past, so that means you're a past tense already, byebye.
And i really do wish you happy.

smiles.


Tons of wish for next year ;)
I hope those can be real, oh god bless!
4Axiao? I hope it rocks my 2011.
Done emo. It's for lapsap.
Off the top we go.
Saturday, December 25, 2010 @ 11:38 PM
Ohnana, celyn's my name.
Time past so fast, one more week then its SKOOL REOPEN DAY blahblahblah.
Still got 20minutes christmas, when i typed this sentence. What a memorable 2010 (: It's gonna say byebye, BON VOYAGE.
it's been a lonely one, this year.

But thanks to skype, i really had much fun! *Muahs.



Well the results are out, UEC only 2As, and PMR only 5 ): sad result.
Because i didn't fight for it, i admit, sad caseee!
The good thing is i still got to own new things hehe! I still dk what only :P

Okay it's over, christmas is over, now's 12am already haha! lame.


sometimes, i still wonder..

Sigh, idk what went wrong last week.
I'm afraid to hurt people, so i avoid answering questions. *sorrry ):
Sad, it makes me feel sad too. truly.

我们都是一群不懂事的小孩,相爱何必? ;) 伤自己

HI.
wo cui ruo.
*well i still will miss you, just sometimes, not often.


HI TEOH XUE ZHENG I HATE YOU WHEN YOU PAKSA ME AN WEI YOU. :D
Off the top we go.
Friday, December 10, 2010 @ 10:21 AM
MIMIMOMO O:
Hao , hols hen sien , really .
I went korea , 2nd of december until the 6th , great trip , but no snow ): Oh snowie snow snow , we don't have the fate .

URGH .


It's december , HI . Christmas is coming , continue by that it's new year's eve .
Time past so fast , FAST .
I DONT HAVE A DATE . I do really mind about that .
I'm done with celebrating festive seasons with my lappie and i hate it ._.





Recently facebook really bored , bored bored bored . SO THAT'S WHY I DUWAN TO SPEND IT WITH 'EM WHEN IT'S CHRISTMAS , how sad , sad case , if it is like that .
Saw a boy , who suicide , he wrote notes and status , first i tot it's just jokes . BUT HE DID SUICIDE OMFG , only for a 4 months girlfriend , why shud ? SIGH . pity , rip .

I wanna get out from the house so badly , oh i wish i can drive now :@
HMM , so what'd you wished for ? In christmas . God bless .
Mariah carey's , ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU . How ? I dont have anyone , why so lonely . 3yi2yigangs i miss you all much ): why oh whyyyyyy .

Desperate for next year , hahaha , btw , i'm not going to transfer skool . Not much people knew this LOL , since not much people gonna see this , imma say it out here ;) I remember zile said me this cat face sure transfer bu dao skool woots , i love you zile ! hao heng dai *xoxo

crazy over myself . RAWR .

There's no gettin over you O:
I'm tired of getting into any relationship so complicated zz .
Sometimes being quiet , being cool , is the best way , best way to provide any feelings coming over me again , over you .

I'maflirty :$ Well i do admit . But , who knows the reason why ? HEHE , cold .



It's morning , morning now . xoxo miss me please , love me too .
HELLO BYEBYE , life is nice (: Fact .
Off the top we go.
Look back, memories;

December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 July 2011
Stay, now.

When people think positive. Sadness. I F E E L E M P T Y. Hello peeeeeps, it's been a ... Melancholy. Everyday missin' missin' you. Missed, the one you miss. #NeverSayNever, wrongly described. Retarded, and empty. Let us fly fly fe-la-ai. I've become so numb.So confusing, complicated.Idk ...
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS